Sicame
PL | EN
Sicade

System Zarządzania Jakością

W zakresie Zarządzania Jakością spółka SICAME Polska od początku swojego istnienia przyjęła normę ISO 9001:2000 jako wzorzec funkcjonowania przedsiębiorstwa. Procedury systemu zapewnienia jakości ISO 9001 stosujemy od 2004 roku. W 2010 roku system zaktualizowaliśmy do wersji ISO 9001:2008.

Jakość według norm ISO to spełnienie wymagań i oczekiwań Klienta. Prawidłowo funkcjonującym Systemem Zarządzania Jakością od 2004 roku zapewniamy naszym Klientom zarówno wysoki poziom świadczonych usług, jak i produkty spełniające najwyższe kryteria jakości.

Misja SICAME Polska
Misją SICAME Polska w obszarze jakości jest reprezentowanie interesów Grupy SICAME na rynku polskim przez:

  • oferowanie możliwie jak najszerszego portfela produktów Grupy SICAME , w szczególności osprzętu do sieci energetycznych (nN, SN i WN) i telekomunikacyjnych,
  • dbanie o utrzymanie wysokiego postrzegania jakości produktów SICAME przez Klientów,
  • analizowanie potrzeb rynku lokalnego w zakresie rodzajów i oczekiwań jakościowych produktów, proponowanie w tym zakresie stosownych rozwiązań do Grupy SICAME oraz zarządzenie ich wprowadzaniem na rynku polskim,
  • zapewnienie Klientom dostępu do szkoleń i wiedzy technicznej dotyczącej oferowanych rozwiązań.

Naszą polityką chcemy osiągnąć silną pozycję w sprzedaży rozwiązań znajdujących się w ofercie Grupy SICAME, dużą dynamikę wzrostu sprzedaży, pozytywne postrzeganie SICAME Polska i satysfakcję stron zainteresowanych, stąd są to główne i najważniejsze mierniki naszej skuteczności operacyjnej.

Jakość w SICAME Polska 
W celu osiągnięcia zakładanych celów jakościowych wszyscy pracownicy i przedstawiciele handlowi SICAME Polska są systematycznie szkoleni w zakresie rozwiązań znajdujących się w ofercie Grupy SICAME oraz stosują się do podstawowych zasad funkcjonowania Grupy:
  • szybka reakcja na potrzeby Klienta,
  • przestrzeganie wszystkich mających zastosowanie przepisów prawnych, przejrzystość i uczciwość w biznesie,
  • lojalność w stosunku do naszych partnerów handlowych,
  • wspieranie tych dostawców, którzy dbają o środowisko naturalne,
  • dbanie o rozwój i satysfakcję naszych pracowników,
  • wdrażanie nowych technologii informatycznych wspomagających proces zarządzania organizacją,
  • tworzenie i utrzymywanie dobrze zorganizowanych stanowisk pracy.
Polityka Jakości jest ogólnie dostępna dla wszystkich pracowników SICAME Polska oraz systematycznie weryfikowana przez Zarząd w celu zapewnienia jej aktualności i przydatności.

Pełnomocnik Zarządu ds. Systemu Zarządzania Jakością
Szukaj
Grupa Sicame na świecie
mapa
ISO 9001:2008
Ceryfikat SICAME Polska
Opinia SEP
OPINIA SEP
Projekt i wykonanie: Web-Director